zondag 11 augustus 2013

Back to school



Ja, ook al is het niet leuk om te horen. De zomervakantie is bijna voorbij. En dat betekent maar een ding: Back to school! En heel veel van jullie vinden dat eigenlijk geen goed idee (geef het maar toe). Maar tja het moet toch gebeuren. Je kan niet thuis blijven en niks doen. Maar gelukkig is er iets positiefs aan weer naar school gaan: schoolspullen shoppen!


  • Een tas is wel zo handig, waar je al je spullen in kwijt kunt. 
  • Een etui waar je, je pennen, kleurpotloden, gum, puntenslijper, schaar, lijm, geo-driehoek, markeerstiften, HB potlood, en stiften in kan opbergen. Ik koop altijd een grote etui waar ik lekker veel in kwijt kan. Dat is ook een tip, een grote etui.
  • Ook is een agenda wel handig zodat je niks vergeet. 
  • Schriften en een kladblok deze twee dingen heb je ook nodig. Bij de Hema en de V&D hebben ze vaak leuke schriften. En voor de mensen die wat minder te besteden hebben is de Action een leuke winkel. 
  • Kaftpapier om je boeken mee te kaften.
  • Map met tabbladen erin.
  • Lippenbalsem!!! Dit  is noodzakelijk en zeker als het koud weer is. Niemand wil namelijk droge en pijnlijke lippen.
  

Wat heb jij allemaal nodig voor school? En waar koop jij meestal je schoolspullen?

Peace out

Huda


1 opmerking:

  1. Vind het echt niet leuk dat school weer gaat beginnen :(
    Enigste wat ik echt nodig heb op school is mijn laptop, we werken
    eigenlijk alleen maar op laptops! Verder heb ik ook een kleine agenda
    nodig, die ik nog moet kopen hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen