zondag 18 augustus 2013

Follow your dreams





 Hey,

Dromen heeft iedereen wel. Ik heb veel simpele dromen. Dromen waarvan ik ze makkelijk waar kan maken. En dromen die wat moeilijker zijn om ze te vervullen. Mjn droom was om een blog te beginnen en dat heb ik gedaan. Ik heb ook dromen waarvan ik weet dat ik ze nooit kan vervullen: fantasie dromen. Dromen, waarvan ik ze wel leuk vind als het echt zou kunnen gebeuren, van de ene wolk naar de anderen springen, een eigen draak hebben, en zelf kunnen vliegen en zou het niet tof zijn om anderen mensen gedachtes kunnen lezen! En terug naar de oude tijd! En zien wat er in de toekomst gaat gebeuren. Al weet ik dat het allemaal niet kan gebeuren toch vind ik het leuk om ervan te dromen het mag dus waarom niet. Natuurlijk heb ik ook dromen waarvan ik ze wel echt waar kan maken ik zou naar London en New York willen gaan en de wereld rondreizen. ik wil nieuwe dingen ontdekken ik wil actie en avondtuur in mijn leven! Je hoeft niet altijd alleen te dromen volg je dromen, en maak ze waar! Ik ben een echte dromer, maar je kunt nooit te veel dromen hebben toch?

Waar droom jij van?

Peace out

Huda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten