zaterdag 17 augustus 2013

Mijn favoriete apps


Hey, 

Ik zit best vaak op mijn telefoon. Dan zit ik op het internet, maar ook vaak op verschillende apps. Spelletjes spelen op mijn telefoon doe ik best vaak, gewoon even voor het slapen.Vaak check ik s' ochtends mijn mail, Whatsapp en natuurlijk mijn blog.Vandaag laat ik mijn favoriete apps van dit moment zien. Zelf vind ik het namelijk leuk om te zien welke apss andere mensen graag gebruiken. 



Als eerst Instagram, echt een super app! Het is dan ook mijn meest favoriete app. Je kunt zelf een account maken en foto's en zelfs korte filmpjes erop zetten. Je kunt mensen volgen en volgers krijgen. Mensen van uit de hele wereld zetten hun foto's op Instagram. Zo zie je nog iets van de wereld en dat vind ik tof. Instagram is echt een aanrader!
Deze app is gratis.



Subway surf is mijn favoriete app in de categorie games. Het draait eigenlijk om rennen, ontwijken, vliegen en springen. Dit is zo'n spel waar je, je highscore altijd probeert te verbeteren. Het is echt een verslavend spelletjes, want je wilt maar door blijven spelen. Elke maand verandert de omgeving in een andere stad. Zelf heb ik Parijs, Miami, Tokio gehad en nu is het Beijng. Als je genoeg coins (spaarpunten) heb kun je nieuwe poppetjes kopen.



Candy Crush Saga, ik heb dit spel leren kennen door mijn zus. Eerst snapte ik niet hoe je het moest spelen, maar na paar keer  had ik het helemaal door. Bij dit spel worden de levels steeds moeilijker. Na een paar levels moet je wel Facebook aanmaken om door te kunnen gaan. Candy Crush Saga lijkt een beetje op drie op een rij, maar niet echt helemaal. Je moet een keer zelf proberen eigenlijk. Waarschuwing: heeft een verslavende werking.



En dan zijn we aangekomen bij mijn laatste favoriet: een handige app. Iedereen doet wel eens boodschappen. Ik kom meestal bij de Albert Hein. In deze app kun je boodschappenlijstjes maken, recepten zoeken en aanbiedingen bekijken.Wat ik wel jammer vind aan deze app is dat je er internet voor nodig hebt. Veder heb ik niet veel over deze app te vertellen: hij is handig and that's it!


Wat zijn jouw favoriete apps? En zitten ze hier ook tussen?

Peace out

Huda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten